Centralna Ewidencja Emisyjności Budynków
Centralna Ewidencja Emisyjności Budynków
Urząd Gminy Adamów informuje, że od 1 lipca 2021 r. właściciele lub zarządcy budynków, które są zasilane przez źródło ciepła lub spalania paliw, powinni złożyć odpowiednią deklarację do Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków. Złożenie deklaracji jest obowiązkowe.
Terminy składania deklaracji:
- w ciągu 12 miesięcy dla budynków, w których już istnieje źródło ciepła i spalania paliw,
- w ciągu 14 dni dla źródeł ciepła i spalania paliw w budynkach nowo powstałych.
W deklaracji właściciel lub zarządca budynku powinien zgłosić wszystkie źródła ogrzewania i podać informacje o liczbie i rodzaju eksploatowanych w obrębie nieruchomości źródeł ciepła lub źródeł spalania paliw.
Deklarację można złożyć w wersji elektronicznej przez stronę internetową www.zone.gunb.gov.pl lub w wersji papierowej osobiście w Urzędzie Gminy (zgodnie z lokalizacją budynku) lub wysłać listem.
Informacje dotyczące powyższej sprawy można uzyskać na stronie internetowej https://gunb.gov.pl/strona/centralna-ewidencja-emisyjnosci-budynkow oraz w Urzędzie Gminy Adamów pokój nr 13 lub telefonicznie pod nr 84 618 77 24.