Logo Gmina Adamów

menu

Licznik odwiedzin

W tym miesiącu: 8689
W sumie: 26960

Centralna Ewidencja Emisyjności Budynków

 

Centralna Ewidencja Emisyjności Budynków

 

Urząd Gminy Adamów informuje, że od 1 lipca 2021 r. właściciele lub zarządcy budynków, które są zasilane przez źródło ciepła lub spalania paliw, powinni złożyć odpowiednią deklarację do Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków. Złożenie deklaracji jest obowiązkowe.

Terminy składania deklaracji:

  • w ciągu 12 miesięcy dla budynków, w których już istnieje źródło ciepła i spalania paliw,
  • w ciągu 14 dni dla źródeł ciepła i spalania paliw w budynkach nowo powstałych.

W deklaracji właściciel lub zarządca budynku powinien zgłosić wszystkie źródła ogrzewania i podać informacje o liczbie i rodzaju eksploatowanych w obrębie nieruchomości źródeł ciepła lub źródeł spalania paliw.

Deklarację można złożyć w wersji elektronicznej przez stronę internetową www.zone.gunb.gov.pl lub w wersji papierowej osobiście w Urzędzie Gminy (zgodnie z lokalizacją budynku) lub wysłać listem.

Informacje dotyczące powyższej sprawy można uzyskać na stronie internetowej https://gunb.gov.pl/strona/centralna-ewidencja-emisyjnosci-budynkow oraz w Urzędzie Gminy Adamów pokój nr 13 lub telefonicznie pod nr 84 618 77 24.

Wójt gminy zaprasza


    Wójt Gminy Adamów
    Dariusz Szykuła

W sprawach skarg i wniosków przyjmuje interesantów w każdy wtorek:

od 7:00 do 14:00

Ankieta dot. budowy pomostów wędkarskich

Wypełnij Odpowiedzi

Zobacz również

wersja językowa

Kalendarz

listopad 2022
Pn
Wt
Śr
Cz
Pt
So
Ni
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Zegar

  • :
  • :
Akceptuję

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.